Ateismi vs. Korkeampi voima
Tässä keskustelussa kaikki neljä osallistujaa saavat muotoiltua aika lailla hyvin sen miksi korkeampaa voimaa tarvitaan ja miksi ateismi ei toimi. Ehkä selkein sanoitus ja näkökyky korviini kuulostaa olevan Ayaan Hirsi Alilla. Viisaita sanoja eikä turhaa saivartelua. Kaikki tarinat jumalasta eivät ole yhtä hyviä. Hyvän ja Pahan välillä pitää tehdä valinta. Sehän tässä maailmassa nyt on … Lue lisää
Viimeksi kommentoinut Seppo Heinola 961 päivää sitten:
Fakta on deduktiota, tarina induktiota, joskin molempia voi piillä ...