Demokratiaa vaan mulle – kiitos
Olen elänyt jotenkin naiivisti vissiin kun olen ajatellut, että meille kaikille demokratia on systeemi, jota kannatamme. Se tarkoittaa mulle sitä, että jokaisella on yhtä arvokas ääni vaaleissa. Ihmisten yhteinen yhtäläinen päätöksentekovalta vaaleissa voisi olla vaikka kristinuskon hedelmää. Kun olen sängynpohjilta kuunnellut pressaehdokkaiden Stubbin ja Rehnin kirjoja, olen hiukan järkyttynyt. Kumpikaan ei tunnu tunnustavan yksinkertaista demokratiaa, … Lue lisää
Viimeksi kommentoinut Anne Mikkola 902 päivää sitten:
Rehnin kirja Kuilun partaalla oli kyllä ainakin noin ekonomistitaustalla mielenkiintoista...